Головка циліндрів є складною, але важливою частиною кожного двигуна внутрішнього згоряння, яка визначає характеристики роботи транспортного засобу. Через цю критичну роль етап проєктування головки циліндрів надзвичайно важливий.

Спираючись на свій механічний досвід, USCO ITR створює та постачає повні головки циліндрів, стійкі до напружень, повністю сумісні з виробами OEM.

Головка циліндрів є специфічною, нерухомою частиною всіх типів двигунів внутрішнього згоряння. Розташована у верхній частині двигуна, вона приєднана до блоку циліндрів за допомогою критичних або фіксувальних болтів, які забезпечують точне налаштування та герметизацію. Це найбільш навантажена деталь двигуна.

Її головна роль полягає в закритті верхньої частини циліндрів, а її компоненти піддаються високим температурам та тискам. Технічні несправності головки циліндрів негативно впливають на роботу всього двигуна.

ПАМ’ЯТАЙТЕ
Головка циліндрів є ключовим елементом двигуна внутрішнього згоряння, який не лише закриває камеру згоряння, але й відповідає за теплову ізоляцію та оптимізацію процесу згоряння, що безпосередньо впливає на продуктивність та ефективність роботи транспортного засобу.

Як виглядає головка циліндрів

Головка циліндрів утворює верхнє перекриття камери згоряння над кожним із поршнів, разом із гніздами свічок запалювання та кронштейнами форсунок. Впускні та випускні канали також сходяться в головці циліндрів разом з відповідними клапанами, направляючими та зворотними пружинами.

У багатьох випадках верхня частина слугує опорою для одного або двох розподільних валів, штовхачів або важелів клапанів. Головка циліндрів також містить канали, необхідні для циркуляції охолоджувальної рідини.

Окрім перекриття циліндрів, ще однією функцією головки циліндрів є теплова ізоляція: тоді як внутрішня частина двигуна дуже нагрівається (до 300 °C), зовнішня сторона повинна залишатися відносно холодною. Головка циліндрів поглинає близько 70 % тепла, що виділяється двигуном, і має бути стійкою до високих рівнів теплового та механічного напруження. З цієї причини, та залежно від застосування, головка циліндрів зазвичай виготовляється з чавунного або алюмінієвого сплаву як легшого варіанту з більшою теплопровідністю.

Оскільки це настільки складний елемент двигуна, який відіграє ключову роль, його проєктування потребує значної кількості часу та надзвичайної точності виконання різних елементів у поєднанні з великим досвідом у механічному секторі.

Конструкція головок циліндрів ITR

USCO ITR може похвалитися тривалим і ґрунтовним досвідом у проєктуванні та виготовленні механічних компонентів, включаючи повні головки циліндрів. Хоч це і постійний елемент двигуна, кожна головка циліндрів виконується «під замовлення» з урахуванням необхідних властивостей, розмірів і маси.

Під час проєктування головки циліндрів форма камери згоряння, а також розташування й форма впускних та випускних каналів частково визначають продуктивність двигуна та рівні викидів. Необхідно враховувати механічне та теплове навантаження на головку циліндрів, правильно підбираючи розміри та ефективні охолоджувальні канали.

Форма головки циліндрів визначає ступінь стиску та дозволяє оптимізувати процес згоряння у камерах згоряння, щоб він був швидшим і більш повним. Це покращує ефективність і продуктивність двигуна, підвищуючи використання енергії палива.

Розміри повних головок циліндрів ITR завжди відповідають розмірам продукції OEM. Повні компоненти, що постачаються нашою компанією, постачаються попередньо зібраними та готовими до використання з усіма клапанами, пружинами та необхідними аксесуарами.

Такий вид монтажу потребує перевірки гнізд клапанів за допомогою вакуометра, щоб забезпечити вакуумний тиск нижче необхідних міллібарів. USCO ITR також ретельно очищує всі компоненти перед складанням для забезпечення високої якості поставок.

Ходові частини гусеничних машин ITR – потужність і витривалість

Ключові елементи головки циліндрів та їх властивості

Елемент головки циліндрівФункціяМатеріалВластивості
Верхнє перекриття камери згорянняЗакриття верхньої частини циліндрівЧавунний сплав / АлюмінійСтійкість до високих температур і тисків
Гнізда свічок запалюванняМісце для свічок запалюванняЧавунний сплав / АлюмінійТочне прилягання
Кронштейни форсунокМісце для форсунокЧавунний сплав / АлюмінійСтійке кріплення
Впускні та випускні каналиПотік паливно-повітряної суміші та відпрацьованих газівЧавунний сплав / АлюмінійСтійкість до високих температур і тисків
Розподільні валиКерування клапанамиЧавунний сплав / АлюмінійТочна часові́сть
Охолоджувальні каналиЦиркуляція охолоджувальної рідиниЧавунний сплав / АлюмінійЕфективне відведення тепла
Клапани та пружиниКонтроль потоку палива та відпрацьованих газівЧавунний сплав / АлюмінійМіцність та надійність