Процедури, яких слід дотримуватися для швидкої та безпечної заміни старих редукторів ходу

Ремонт редуктора ходу — це довга, складна та дорога операція. У разі несправностей або зносу найкращим рішенням часто є заміна на новий редуктор ходу: процедура простіша та дешевша, а також значно скорочує час простою машини.

Розгляньмо детально, як замінити планетарні редуктори, що зазвичай встановлюються в машинах із гідростатичним приводом, у тому числі в багатьох машинах із гусеничним шасі.

Заміна редуктора ходу

Після визначення причини поломки, несправності або виду зношення редуктор ходу можна замінити, починаючи з наступних операцій демонтажу:

  1. Зніміть приводний ланцюг.
  2. Якщо ви плануєте повторно використати ведуче колесо або зняти його зі старого головного редуктора, зробіть це зараз, доки редуктор ще встановлений на машині.
  3. Зніміть захисний кожух редуктора ходу з внутрішньої частини кузова машини.
  4. Ослабте болти кріплення редуктора ходу до машини (не викручуючи їх повністю).
  5. Обережно закріпіть редуктор ходу ременем відповідної міцності, щоб запобігти його падінню. Підключіть підвіс до лебідки так, щоб підвіс підтримував редуктор під час демонтажу.
  6. Ідентифікація під час встановлення нового редуктора ходу.
  7. Заглушіть трубопроводи: це дуже важливо, щоб запобігти забрудненню гідравлічної системи!
  8. Перед переходом до наступного кроку переконайтеся, що ніхто не перебуває перед редуктором з боку ведучого колеса.
  9. Відкрутіть болти кріплення редуктора всередині машини.
  10. Почніть витягування головного редуктора.
  11. Якщо редуктор застряг всередині шасі, використовуйте важіль зі сторони зубчастого колеса внизу: це допоможе уникнути зачеплення через його вагу.

Необхідні перевірки перед встановленням нового головного редуктора

Уникайте забруднення системи

Необхідно видалити всі забруднення та бруд із зони, в якій буде встановлено новий редуктор ходу, особливо звернувши увагу на гідравлічні трубопроводи. Слід випустити невелику кількість рідини, щоб усунути частинки, які могли потрапити до трубопроводів під час демонтажу старого головного редуктора. Також важливо провести цикл очищення контуру за допомогою комплекту фільтрів (достатньо фільтра 100 бар 10 мікрон). Очищення здійснюється шляхом створення петлі потоку між двома основними вихідними та зворотними портами, одночасно під’єднавши пілотну лінію другої швидкості до зливної лінії. Після підключення цієї системи запустіть двигун у обох напрямках приблизно на двадцять хвилин.

Після завершення процедури очищення необхідно замінити гідравлічні фільтри. Надалі їх слід змінювати кожні 1000 мотогодин.

Перевірте рівень гідравлічної рідини

Після демонтажу старого головного редуктора та запуску циклу очищення обов’язково перевірте рівень гідравлічної рідини. Якщо він нижчий за мінімум, долийте до приблизно середини між відмітками мінімуму та максимуму. При необхідності зверніться до інструкції виробника машини. Уникайте змішування різних типів гідравлічних рідин!

ПАМ’ЯТАЙТЕ
Перед встановленням нового редуктора ходу завжди переконайтеся, що гідравлічні трубопроводи чисті та правильно під’єднані, щоб уникнути пошкодження системи та забезпечити безпечну роботу машини.

Встановлення нового редуктора ходу

Після всіх перевірок новий редуктор ходу можна встановити таким чином:

  1. Закріпіть підвіс достатньої міцності до нового редуктора ходу.
  2. Повторіть процедуру демонтажу в зворотному порядку (від 11 до 1).
  3. Під’єднайте основний вихід і зворотні лінії (найбільшого діаметра), що виходять із розподільного клапана.
  4. Розмістіть інші трубопроводи в достатньо великому контейнері, щоб зібрати рідину, яка може витекти під час наступних етапів монтажу.
  5. Запустіть гідравлічний мотор на холостому ходу, піднявши машину над землею, працюючи на дуже низькій швидкості.
  6. Увімкніть другу швидкість машини та визначте, яка лінія випускає рідину в контейнер.
  7. Під’єднайте цю лінію до двох пілотних портів швидкості.
  8. Якщо машина має лише одну швидкість, необхідно створити обхідний контур, з’єднавши другу лінію швидкості із зливним портом, розташованим унизу, залежно від сторони, на якій встановлено редуктор ходу.

Увага: завжди перевіряйте, чи гідравлічні трубопроводи правильно під’єднані! Неправильне підключення може призвести до пошкодження гідравлічного мотора. В деяких машинах легко сплутати штуцер другої швидкості зі зливним з’єднанням (див. наступний розділ). Важко також визначити, яку лінію під’єднати до якого порту. Тому на цьому етапі слід бути дуже обережним і перевірити вищевказані маркування. У разі сумнівів рекомендується звернутися до експерта.

Можливі конфігурації з’єднань головного редуктора ITR

Вихідні та зворотні порти (ЗЕЛЕНІ):

Зазвичай позначені як A і B, це основні вхідні та вихідні лінії, які зазвичай більші за інші, щоб забезпечити більший потік гідравлічної рідини. В деяких випадках це єдині порти на кінцевому колекторі. Коли редуктор ходу має чотири порти, A і B розташовані по центру на задньому колекторі.

Ланцюги та гусениці ITR – міцність у кожній ланці

Зливні порти (СИНІ):

Більшість сучасних редукторів ходу має два зливні порти, зазвичай розташовані поряд із двома основними портами. Їх умовно ідентифікують як C1 і C2. Розташування зливного штуцера можна вибрати, закривши один із портів заглушкою. Для випуску повітря слід використовувати верхній порт, а нижній закрити заглушкою. Важливо звертати увагу на розташування зливного штуцера. Редуктори постачаються з одним отвором, закритим металевою заглушкою, а іншим — пластиковою. Це не обов’язково правильна монтажна конфігурація: залежно від сторони встановлення редуктора може знадобитися змінити положення зливного штуцера. Неправильне підключення зливної лінії може спричинити поломку.

Попередження: в деяких випадках сині порти розташовані по центру, а не поруч із зеленими! Дуже важливо ніколи не підключати основні лінії до синіх портів. Ця помилка призведе до механічної та гідравлічної аварії, а також створить небезпечну ситуацію для оператора.

Порт швидкості (ЧЕРВОНИЙ):

Зазвичай пілотний порт швидкості є найменшим у кінцевому приводі. Залежно від моделі він може бути розташований спереду, з боку або ззаду.

Нижче наведено деякі типові конфігурації портів у наших редукторах ходу:

Перевірка гідравлічної рідини перед запуском редуктора ходу

Перед запуском тільки що встановленого редуктора ходу слід знову перевірити рівень гідравлічної рідини. Під час демонтажу та монтажу могла статися витік, тому за потреби долийте до потрібного рівня.

Попередження! Важливо замінити гідравлічну рідину приблизно через 100 мотогодин роботи нового двигуна. Чиста, незабруднена гідравлічна рідина завжди необхідна для правильної роботи гідравлічного мотора і має змінюватися кожні 500 мотогодин.

Процедура заміни гідравлічної рідини така:

  1. Злийте рідину, коли редуктор гарячий, повернувши його так, щоб одна з пробок була спрямована вниз.
  2. Зніміть обидві заглушки та дайте рідині стекти. Якщо рівень всередині редуктора надто високий, це може вказувати на можливу несправність (див. розділ з усунення неполадок).
  3. Коли потік гідравлічної рідини припиниться, редуктор готовий до наповнення.
  4. Встановіть один із отворів для наповнення вгору.
  5. Наповніть редуктор ходу відповідною кількістю гідравлічної рідини.
  6. Замініть заглушки. Тепер під’єднайте манометр до контуру та виміряйте тиск гідравлічної рідини, перевіривши відповідність специфікаціям виробника. Після всіх з’єднань і необхідних перевірок можна запустити редуктор для руху вперед або назад, підтримуючи двигун на мінімальній швидкості для перевірки коректності роботи.

Редуктори ходу, що задовольняють різноманітні вимоги користувачів

**Glimat постачає редуктори ходу або окремі редуктори передач із відмінним співвідношенням ціни та якості, з можливими індивідуальними рішеннями та взаємозамінністю, для машин від 0,5 до 50 тонн. Зв’яжіться з нами, щоб ознайомитися з повним асортиментом.

Ключові етапи заміни редуктора ходу та необхідні перевірки

ЕтапОпис
1. Демонтаж старих редукторів ходуЗніміть приводний ланцюг, ослабте кріпильні болти, закріпіть редуктор ходу та зніміть редуктор.
2. Очищення системиВидаліть забруднення з області монтажу, очистіть гідравлічні трубопроводи, проведіть цикл очищення.
3. Перевірка рідинПеревірте рівень гідравлічної рідини, за потреби долийте.
4. Встановлення нових редукторів ходуВстановіть новий редуктор, під’єднайте трубопроводи, перевірте коректність з’єднань.
5. Перевірка коректностіЗапустіть гідравлічний мотор на мінімальній швидкості, перевірте роботу редуктора.