
- Розпродано
Натяжне колесо PEL JOB SIRIUS PLUS
Гарантія виробника
Швидка доставка
Підтримка експертів
Легке повернення
Гарантія виробника
Швидка доставка
Підтримка експертів
Легке повернення
Колесо натягу гусениці. Внутрішній направляючий фланець шириною 28mm в комплекті з валом.
Натяжні колеса ITR для міні-екскаваторів і навантажувачів з бортовим поворотом виготовляються з використанням новітніх автоматизованих процесів проектування і виробництва.
Вони виготовляються з добірних високоякісних сталевих сплавів і належним чином термічно обробляються, щоб забезпечити виняткову продуктивність в екстремальних умовах експлуатації.
Натяжні колеса ITR збираються з використанням сучасних ущільнень і таких конструкцій підшипників, які виготовленні відповідно до найвибагливіших вимог в галузі. Збірка здійснюється на виробничих лініях з автоматичним процесом заливки масла. Натяжні колеса можуть бути обрані в різних конфігураціях:
Асортимент натяжних коліс охоплює обладнання від міні-екскаваторів до гірничих машин. Від KUBOTA® K008 (робоча вага машини 0,9 тонни) до KOMATSU® D475 A5 (робоча вага машини 101 тонна). Інженерні та науково-дослідні відділи розташовані в Італії, Південній Кореї та Китаї і працюють разом, щоб об'єднати ноу-хау, технології та можливості розвитку. Інженерні відділи, розташовані на кожному виробничому майданчику, мають специфічні знання про компоненти місцевого виробництва, в той час як італійський інженерний центр координує всю діяльність.
Функція натяжного колеса полягає в тому, щоб підтримувати гусеничний ланцюг і направляти його таким чином, щоб він правильно намотувався. Крім того, натяжне колесо і натягувач працюють разом, щоб підтримувати певний ступінь натягу гусениці. Найважливішим контрольованим фактором зносу ходової частини є правильний натяг ланцюга. Рекомендований прогин для всіх стандартних гусениць становить приблизно 50 мм (+-5 мм). Наприклад, гусениця на машині (80 к.с.) з прогином 12 мм матиме показник натягу 2540 кг на натяжному пристрої. Та ж машина з рекомендованим прогином 50 мм матиме показник натягу 362 кг. Надмірно натягнута гусениця збільшує тиск, що призводить до більшого зносу втулок гусениці при контакті з зубцями зірочки та при контакті ланцюга з роликами. Твердість протектора, що дорівнює або перевищує твердість ланок ланцюга, натяжних роликів і опорних роликів, забезпечує ударостійкість і стійку довговічність. Тип матеріалу: SCMn3A, загартування 50-55 HRC. Змащування на весь період експлуатації для мінімізації технічного обслуговування.
Виробник: | Модель: | Тип: | Версія: |
NEUSON | 1500 | ||
NEUSON | 2202 | ||
NEUSON | 2700 | RD | |
PEL JOB | EB12.4 | ||
PEL JOB | EB14.4 | ||
PEL JOB | EB150 | XR | |
PEL JOB | EB16.4 | ||
PEL JOB | SIRIUS 271 | ||
PEL JOB | SIRIUS PLUS | ||
VOLVO | EC14 | ||
VOLVO | EC15 | B-XR |
АЛЬТЕРНАТИВНІ АРТИКУЛИ / КРОС-РЕФЕРЕНС | |||
---|---|---|---|
1000004254 | 32703 | E7450416 | PJ7450416 |
VOE11710404 |
Наразі ще немає відгуків.