Колесо натягу гусениці. Ширина внутрішнього направляючого фланця41mm в комплекті з валом.
Наші натяжні колеса ITR для міні-екскаваторів і навантажувачів з бортовим поворотом забезпечують стабільний натяг гусениці для підвищення продуктивності та довговічності машини. Для їх виробництва ми використовуємо новітні автоматизовані процеси проектування та виготовлення.
Натяжний ролик ITR для CASE CX40 B
Наші натяжні колеса - це надійна опора в екстремальних умовах роботи. Виготовлені з добірних високоякісних сталевих сплавів і термічно оброблені, вони гарантують виняткову продуктивність.
Використання найсучасніших ущільнень і конструкцій підшипників відповідає найсуворішим галузевим вимогам. Збірка здійснюється за допомогою автоматичного процесу заливки масла, що забезпечує надійність на кожному етапі.
Вибирайте з різноманітних конфігурацій натяжних роликів:
- .
- Оболонка натяжного колеса.
- Натяжне колесо з втулкою та валом.
- Натяжне колесо з кронштейнами
- Натяжне колесо з вилкою
- Колесо натяжне з натяжним пристроєм.
Наші натяжні ролики забезпечують надійність і продуктивність навіть у найскладніших умовах, дозволяючи вашій машині працювати стабільно.
Якість натяжних роликів ITR
Наш магазин пропонує широкий вибір високоякісних натяжних коліс, які ідеально підходять як для міні-екскаваторів, так і для гірничих машин. Наш асортимент включає в себе все від KUBOTA® K008 (з робочою вагою 0,9 тонни) до KOMATSU® D475 A5 (з робочою вагою 101 тонна). Ми працюємо в Італії, Південній Кореї та Китаї, де наші інженерні відділи постійно вдосконалюють технологію виробництва. Завдяки місцевим інженерним відділам на кожному виробничому майданчику, наші натяжні колеса пристосовані до специфічних характеристик місцевого ринку. Всі операції координується штаб-квартирою Italian Engineering, забезпечуючи найвищу якість та ефективність.
Функціональність натяжних роликів ITR
Натяжні ролики є ключовим компонентом у підтримці правильного натягу і направлення гусеничного ланцюга, що забезпечує правильне намотування. Вони працюють разом з натяжним пристроєм для підтримки оптимального натягу, що має вирішальне значення для терміну служби ходової частини. Правильне налаштування натягу, наприклад, 50 мм (+-5 мм) для звичайних гусениць, має значний вплив на знос і продуктивність машини. Наприклад, надмірно натягнутий ланцюг може призвести до більшого зносу втулок гусениці та зубів зірочок. Відповідна твердість протектора, що дорівнює або перевищує твердість ланок ланцюга, ходових і опорних роликів, забезпечує стійкість до пошкоджень і підвищує довговічність. Матеріал: SCMn3A, загартовання 50-55 HRC. Постійне змащування сприяє мінімізації технічного обслуговування під час експлуатації.