
НАТЯЖНЕ КОЛЕСО З НАПРАВЛЯЮЧИМИ CATERPILLAR 306
Гарантія виробника
Швидка доставка
Підтримка експертів
Легке повернення
Гарантія виробника
Швидка доставка
Підтримка експертів
Легке повернення
Колесо натягу гусениці. Ширина внутрішнього направляючого фланця50mm в комплекті з валом.
Натяжні колеса ITR для міні-екскаваторів і навантажувачів з бортовим поворотом забезпечують оптимальний натяг гусениці завдяки використанню новітніх технологій проектування та виготовлення.
Наші натяжні колеса виготовляються з добірних високоякісних сталевих сплавів і проходять належну термічну обробку, щоб забезпечити виняткову продуктивність в екстремальних умовах експлуатації. Ми збираємо їх із застосуванням найсучасніших ущільнень і конструкцій підшипників, що відповідають найсуворішим галузевим специфікаціям. Наші натяжні колеса збираються на виробничих лініях з автоматичним процесом заповнення мастилом, що забезпечує їхню надійність і довговічність.
Доступні в різних конфігураціях:
Наші натяжні колеса розроблені з урахуванням усіх вимог роботи у важких умовах, забезпечуючи надійність і тривалий термін служби.
Наш асортимент включає широкий вибір натяжних коліс від міні-екскаваторів до гірничодобувних машин, забезпечуючи високу якість і продуктивність. Ми пропонуємо комплексні рішення, починаючи від KUBOTA® K008 (з робочою вагою 0,9 тонни) до KOMATSU® D475 A5 (з робочою вагою 101 тонна). Наші інженерні та науково-дослідні відділи в Італії, Південній Кореї та Китаї працюють разом, щоб об'єднати ноу-хау, технології та можливості розвитку. Місцеві інженерні відділи на кожному виробничому майданчику володіють спеціальними знаннями про компоненти, що виробляються локально, а штаб-квартира в Італії координує всю діяльність.
Функція направляючого колеса полягає в тому, щоб забезпечити відповідний натяг і корректно направляти гусеничний ланцюг, забезпечуючи його правильне намотування. Натяжний ролик і натяжний пристрій працюють разом, щоб підтримувати певний рівень натягу гусениці. Ефективне натягнення ланцюга є ключовим фактором довговічності ходової частини. Оптимальний прогин для звичайних гусениць становить приблизно 50 мм (+-5 мм). Наприклад, гусениця машини (80 к.с.) з прогином 12 мм матиме натяг 2540 кг під час вимірюванні на натяжному пристрої гусениці. Однак той самий механізм із запропонованим прогином 50 мм матиме натяг 362 кг. Надмірно натягнута гусениця збільшує тиск, що призводить до більшого зносу гусеничних втулок і зубів ведучих коліс, а також контакту ланцюга з направляючим колесом і роликами. Відповідна твердість протектора, яка дорівнює або перевищує твердість ланок ланцюга, ведучих і опорних роликів, забезпечує стійкість до ударів і тривалу довговічність. Матеріал: SCMn3A, загартування 50-55 HRC. Постійне змащування забезпечує мінімальне обслуговування протягом усього терміну служби.
Виробник: | Модель: | Тип: | Версія: |
CATERPILLAR | 304 | 5 | |
CATERPILLAR | 305 | ||
CATERPILLAR | 305 | 5 | |
CATERPILLAR | 306 | ||
MITSUBISHI | MM57 | SR |
Наразі ще немає відгуків.