
Натяжне колесо з направляючими KOMATSU PC50 UU
Гарантія виробника
Швидка доставка
Підтримка експертів
Легке повернення
Гарантія виробника
Швидка доставка
Підтримка експертів
Легке повернення
Колесо натягу гусениці. Внутрішній направляючий фланець шириною 28mm в комплекті з валом.
Натяжні колеса ITR для міні-екскаваторів і навантажувачів з бортовим поворотом виготовляються з використанням новітніх автоматизованих процесів проектування і виробництва.
Вони виготовляються з добірних високоякісних сталевих сплавів і належним чином термічно обробляються, щоб забезпечити виняткову продуктивність в екстремальних умовах експлуатації.
Натяжні колеса ITR збираються з використанням сучасних ущільнень і таких конструкцій підшипників, які виготовленні відповідно до найвибагливіших вимог в галузі. Збірка здійснюється на виробничих лініях з автоматичним процесом заливки масла. Натяжні колеса можуть бути обрані в різних конфігураціях:
Асортимент натяжних коліс охоплює обладнання від міні-екскаваторів до гірничих машин. Від KUBOTA® K008 (робоча вага машини 0,9 тонни) до KOMATSU® D475 A5 (робоча вага машини 101 тонна). Інженерні та науково-дослідні відділи розташовані в Італії, Південній Кореї та Китаї і працюють разом, щоб об'єднати ноу-хау, технології та можливості розвитку. Інженерні відділи, розташовані на кожному виробничому майданчику, мають специфічні знання про компоненти місцевого виробництва, в той час як італійський інженерний центр координує всю діяльність.
Функція натяжного колеса полягає в тому, щоб підтримувати гусеничний ланцюг і направляти його таким чином, щоб він правильно намотувався. Крім того, натяжне колесо і натягувач працюють разом, щоб підтримувати певний ступінь натягу гусениці. Найважливішим контрольованим фактором зносу ходової частини є правильний натяг ланцюга. Рекомендований прогин для всіх стандартних гусениць становить приблизно 50 мм (+-5 мм). Наприклад, гусениця на машині (80 к.с.) з прогином 12 мм матиме показник натягу 2540 кг на натяжному пристрої. Та ж машина з рекомендованим прогином 50 мм матиме показник натягу 362 кг. Надмірно натягнута гусениця збільшує тиск, що призводить до більшого зносу втулок гусениці при контакті з зубцями зірочки та при контакті ланцюга з роликами. Твердість протектора, що дорівнює або перевищує твердість ланок ланцюга, натяжних роликів і опорних роликів, забезпечує ударостійкість і стійку довговічність. Тип матеріалу: SCMn3A, загартування 50-55 HRC. Змащування на весь період експлуатації для мінімізації технічного обслуговування.
Виробник: | Модель: | Тип: | Версія: |
FAI | 230 | ||
FAI | 232 | ||
FAI | 235 | ||
FAI | 240 | ||
FAI | 245 | ||
HITACHI | ZX27 | U | |
HITACHI | ZX29 | U | |
HITACHI | ZX30 | U | |
HITACHI | ZX33 | U | |
HITACHI | ZX35 | U | |
HITACHI | ZX38 | U | |
JD | 35 | D | |
KOMATSU | PC10 | ||
KOMATSU | PC12 | UU | |
KOMATSU | PC15 | ||
KOMATSU | PC15 | T | |
KOMATSU | PC20 | ||
KOMATSU | PC20 | MR | |
KOMATSU | PC22 | MR | |
KOMATSU | PC25 | ||
KOMATSU | PC25 | R | |
KOMATSU | PC26 | MR | |
KOMATSU | PC27 | MR | |
KOMATSU | PC30 | ||
KOMATSU | PC30 | MR | |
KOMATSU | PC30 | R | |
KOMATSU | PC30 | UU | |
KOMATSU | PC35 | MR | |
KOMATSU | PC35 | MRX | |
KOMATSU | PC35 | R | |
KOMATSU | PC38 | UU | |
KOMATSU | PC38 | UUM | |
KOMATSU | PC40 | ||
KOMATSU | PC40 | T | |
KOMATSU | PC50 | UU |
АЛЬТЕРНАТИВНІ АРТИКУЛИ / КРОС-РЕФЕРЕНС | |||
---|---|---|---|
20N.30.40600 | 20N.30.40601 | 20R.30.00024 | 20R.30.00025 |
20S.30.00110 | 20S.30.00120 | 20S.30.00210 | 20T.30.00101 |
20T.30.00102 | 20T.30.00103 | 22L.09.R1R90 | 820010015 |
890001183 | P1430400M00 | UX028Z2E |
Наразі ще немає відгуків.